lördag 5 november 2011

Vaknade alldeles mörbultad...

men jag har inte gjort ett piss. Inte tränat, inte promenerat eller jobbat hårt. ?? Det känns som om jag kört världens träningspass. Men jag har bara stickat lite. Ett par små disktrasor i lite roliga färger. Ska till Stockholm till helgen. Jag vill verkligen inte må så här då. Hu! Har tagit ipren men den gör ingen nytta alls. Gubben är frisk och mår hur prima som helst. Han städade i förrgårkväll. Han ser ju hur jag känner mig och säger tröstande att det KOMMER att gå över. Att det ÄR den här elaka flunsan och det BLIR bättre. Ja, jag hoppas verkligen det. För övrigt har jag tagit en paus i målandet. Sätter igång med väggpanelen efter Stockholm. Det ska vara klart före jul. Hade jag tänkt. Det ska bli jättekul!

Allhelgonahelg....inget godis hemma. Har bara tråkiga nyttigheter som... ärtskidor och fänkål. Hur kul är det? Nä, just det. Tur det finns te.

Försökte hämta bilder jag laddat ner från mobilen men det gick inte. Jag har glömt var de finns. Får inte fram dem. Så retfullt!

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: