måndag 26 januari 2009

Måndag igen

Började dagen med att traggla med sjukvården...
eller hälsovården som det heter i Västerbotten.
Att traggla med dem tog 3 timmar innan det vart klart!
Man ska vara rätt pigg för att orka vara sjuk.
Nåja, provtagning imorgon 8.20.
Ska kolla upp varför jag känner mig så skruttig.
Sen hasta iväg t jobb och möte som tog 4 tim. Jättekul.....
Fick dock beröm för min insats. Har nu vidarebefordrat dokumenten
till nästa instans. Kollade om lönen kommit in. Det hade den INTE.
Den skulle ha varit inne i fredags. Tydligen är det skattemässiga problem.
Veckan ser ut att bli full med idel arbete.
Morgondagen går åt till att ha allt klart för torsdagens möte.
Onsdag ägnas åt externa projektet. Då ska statistiken sättas. Uäck! Inte min starka sida.
Tur det finns datorer till hjälp. Längtar efter min laptop. Jättemycket.
Imorgon ska jag efterlysa den... kolla var den befinner sig på beslutslistan....
Hoppashoppas den e på väg till mej. Fast det är väl att hoppas för mycket.

Inga kommentarer: