onsdag 28 januari 2009

Seg idag..

Jag skulle gjort massor. Har inte hunnit mycket.
I den här takten kommer jag inte hem förrän nångång ikväll.
Är totalt ensam här i Rucklet idag.
Kollegorna lyser med sin frånvaro.
Den ena hälsar på sin gamla mor på hemmet.
Den andra rantar i stora huvudstaden resten av veckan.

Dotra ringde, hon jobbar lördag. Ska passa Kvitterill 3 tim på lö.
Det blir kul. Det är skönt kunna ha tid för barnabarna en och en.
Svårt dela tiden mellan två samtidigt.

Lilla Mr Tattoo kommer hem på sö.
Han har en låtsastattoo i form av en drake mellan skulderbladen.
Det skulle förevisas för den äldre delen av släkten.
Dvs min moster som är över 80. Hon vart alldeles förstörd.
Tills vi sa att det inte var på riktigt. Stackarn!


Idag ska oxå räkningarna fixas. Hoppas det blir klöver över.
Då ska här sparas!
Bilen måste in på verkstan o ska snart besiktigas.
Har inte ringt verkstan än. Jag skaaaaa...
Inge kul alls slänga surt ihopgnetade slantar på bilen.

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Hej.
ja här har datorn varit ur funktion det är inge kul alls.Jag hoppas att du börjar må bättre å får lite mindre arbetsbörda.
det är roligt med de små barnbarnen.ja spar nu pengar så du kan unna dig något.