fredag 30 januari 2009

Fredag.....

Funderar på hur jag ska styra upp allting....
Bilen, jag har inte råd att repa den men det MÅSTE ju göras..
Ska på HC måndag. Kolla upp hälsan. Kolla upp kolesterol och blodsocker.
Ekonomin håller på att tippa över. Total indragning på allt onödigt.
Måste ha lite jobbkläder, har finkläder..några billiga luvtröjor blir nog bra.
Skor får det bli sen nångång

I helgen är det inget speciellt.
Tvätta och röja hemmavid i Nästet.
Passa Kvitterill 3 tim på lö.
Gorm säljer en bil ikväll. 500 pix får han för den.
Bra, då slipper jag lägga ut.
Undrar om Gorm ska på bolaget. Då blir jag sur.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Balderum sa...

Hur du än snålar o sparar bidde de inge över tycks de som. Sluta med röken, kasnek, ger nåra tior om da´n. Suck. Bli av med karln skulle nog bättra på läget ;-)

norrskensflamman sa...

Hörde att helgen blev full med jobb.Du måste börja tänka på dig själv.Ställ frågan.vad vill jag med mitt liv.är det det här jag vill .I kanske 40 år till!!!!!
DU ÄR VÄRD SÅ MYCKET MER ÄN ALLT DETT SLIT: