torsdag 1 juli 2010

Hoppsan

Något har hänt med bloggen. Jag får be dottern om hjälp. Igår däckade jag hela dagen. Huvudvärk och trött så in i bomben. Jag bara sov. VÄdret var lite mysko, kvavt och molnigt. Åska framåt kvällen. Idag finns det massor att göra. Både ute och inne. Farmorsrosorna slår ut nu. Små enkla starkrosa blommor med gul mitt. Som små karameller lyser de i ljusgröna buskar. Jättefint! Kanadensiska rosen har knoppar. Likaså finsk vit ros. Den sistnämnda är mager och spetig. Den står så torrt till. Nästa år ska jag pyssla om den mer. Rosorna ska man börja pyssla om redan i maj. De gilllllllllllllllar det. Attans oxå. Jag har sirap bakom l-tangenten. en del är jättesega och fastnar. Jag ska kontakta företaget o se om det går att lämna in datorn. Suck. Vet nte om jag har ngn försäkring som täcker det här....

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Verkar som du har jättefint i din trädgård nu. På tal om datorns sirapsfunktion,du som har så mycke myror, ställut datorn så får dom äta upp sirapen för dom gillar ju socker.Du vet inget ont som inte har nå gott med sig.