tisdag 3 februari 2009

Vecka 6...

Denna vecka består av jobb och passa Kvitterill och Tattoo.
Endast fredagkväll är ledig. Ledig och ledig..
Den går nog åt till att städa och tvätta.

Jag struntar i att lämna in bilen på verkstan.
Hoppas den går igenom besiktningen ändå.

Det blir på torsdag fm.
Vindrutespolarpumpen är ju trasig.
Skyller på att den frusit. Den SKA bytas. Då jag har råd.

Under helgen blir vi ockuperade av dotra och barnabarna.
Älskar ockupationshelgerna! Då blir det livat.
Ibland tröttsamt. Men jätteljuvligt!
Ungarna är ju det allra, allra bästa vi har.

Jag fick veta jag ska till residensstaden idag...
kanske jag hinner förbi Flamman oxå.

3 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Synd jag inte var hemma när du skulle till mig.Var hos dotra å barnbarn hela dagen.vi ska väl hinna träffas snart i alla fall.ta en fika eller lunch nån dag snart.
Så det är invation till helgen det är då kul.

norrskensflamman sa...

Haloooo.????????
jag har visst uppdaterat min blogg.redigerade min profil men den försvann i cyberrymden.

Jessica sa...

Utan snus försmäktar jag på denna ö. Nej jag har ju en under läppen. Guuuuudförbannat vad man hittar saker som man kan bli beroende av. Godis, cola.. Snus. Ja vad ska det bli av mig egentligen?? HOHO