måndag 23 februari 2009

Jippijajaj!!! Snöyra igen......

Snön har yrt hela helgen. Men det har väl inte undgått någon.
Lätt, luftig snö dock så att det gick bra komma ut imorse med bilen.
Tog det lugnt på E4an. Vad tokdårar det finns!
Sen hann jag inte mer än innanför dörrn på jobbet förrn jag fick glada besked! Jag har jobbet tryggat ett år framöver. Skönt att höra. Ska bara plita ner min namnteckning på några papir och få iväg dem med expresspost idag. Den 28 blir det beslut om datorn! Jippiieeeaahhh! Ääääntligen!!!!
Vad jag har väntat. Skitlänge! Så skönt det ska bli.

Har lejt en god vän att sälja gamla spel, station och kontroller.
De grejjerna är visst samlarprylar nu. Tror inte jag får så mycket för dem. Hoppas på tvåtusen men tror det blir runt tusenlappen. De pengarna ska gå till en "allt i ett" skrivare så jag kan jobba hemifrån när jag vill och behöver.
Det blir en bra lösning, det.
Idag känns livet lite roligare.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men gud va skönt! Jag jublar lite åt dig :) är inte kry än dock. kramkram

norrskensflamman sa...

Grattis.vad glad jag blir för din skull.Du är värd att det går bra och att du får ha det lite tryggt.Hoppas du får 2000kr för spelet.Inte ska du väl kostapå jobbgrejor till datorn????? Ha en bra dag stå på dig annars gör nån annan det....