fredag 27 februari 2009

Fredaaag!

Ska göra en hel del här i rucklet idag. Sen hem.
Äntligen helg. Jag är mentalt trött.
Vet inte hur jag ska råda bot på det.
Kanske en långpromenad.
På lördag kommer lilla Kvitterill och stannar till på söndag.
Det blir roligt! Hoppas bara lilla hon också tycker det.
Vill inte att hon ska se mig som någon mammabortryckare.
Fick den känslan sist. Lilla hon vart på helspänn när jag kom.
Superkoll på mamma. Att se mormor är lika med att mamma försvinner.
Jag vill det ska vara: Mormor= Kul! Inte : mormor=mamma borta.
Jag ska handla lite "dega-lera" och se om jag hittar något mer som lilla hon skulle tycka om att pyssla med. Hon VILL så mycket så då får man styra in på sånt som GÅR att göra för henne oxå. Storebror vill lära sig sticka. ?! Ska leta reda på garn och stickor.
Halsduk till lillasyster? eller till honom själv? Hm... jag får ringa och fråga.
Hursomhelst, en skön helg hägrar....

Inga kommentarer: