torsdag 19 augusti 2010

Vardagslunk..

Här händer inte mycket. Sov hela dagen OCH natten igår. Var på kick-off på jobbet i tisdags. Otroligt fint ordnat. Jag är glad jag åkte dit fast jag inte var i skick då. Känner mig väldigt urlakad och slut.

Imorgon blir det palt har Gubben bestämt. Då kommer lilla familjen oxå. Barnbarna blir här medans lilla mamman gör sin tenta på lördagförmiddag.

I trädgårn är de stenar jag tagit upp på plats vid rabatten. Nu ska bara hålen fyllas igen. Hittade ett enda åkerbär men den var jättestor och alldeles mogen. Plantan är en odlad sort som råkat följa med den ömtåliga syrenbusken hit från stugan. Väldigt god!

Nu ska tvätten hängas. Hej så länge!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Det var bra att du gick på träffen och att den var trevlig.
Ikväll är det väl surströmmingsdax i er byagård hoppas attden oxå blir trevlig.
Hade så mysigt när du var hit senast och vi åt och drack två glas vin. Tack för att du visade mig hur jag sätter in bilder på min blogg.kram