tisdag 3 maj 2011

Nu haver vi handlat...

En söt enkelsäng från blocket till Lilla mamman! Mat från coop. Nu har vi så vi klarar oss ett tag framöver. Idag var det kul jobba med kollegan jag inte sett på länge. Jag trivs så bra att jobba med henne. Verkligen! Slutade halvfem idag men klockan var närmare halvsex egentligen. Hem till lilla familjens vita lya, käka varm mat,(det blev kall lunch för mig idag) sen åkte vi och hämtade fyndet och längs vägen kollade vi in alla hus och hade riktigt trevligt.

Nu ska jag skriva protokoll, dra upp riktlinjer för imorgon och resten av veckan. Jag hoppas jag får vara någorlunda piggelin. Reagerade massor på pollen eller något annat när jag hämtade släpet fram o tebaks på stugan. Hu vad jobbigt det blev. Jag får inte bli sjuk. Inte nu. Det är så mycket som ska fixas.

Jag börjar med det nu. En sak i taget.
Ha en riktigt god natts sömn!

Inga kommentarer: