tisdag 21 augusti 2012

Brr, ingen värme idag.

Köket och garaget är målarverkstad tills vidare. Gamla mörkblå blompallen blir limegrön. En holk blir grågrön. Med alla dessa torktider är det bara beväpna sig med tålamod....Hur jag än gör lyckas jag kladda ner mig med färg på mig själv, i håret och på kläderna!

Jag vart med om nåt ovanligt idag. Tror det var blodtrycksfall. Det liksom svartnade för ögonen och hela jag liksom domnade bort ett ögonblick eller två. Ändå satt jag på en stol. Inte så att jag böjt mig eller nåt sånt. Konstigt var det. Det gjorde inte ont.

Lilla mamman har åkt härifrån. Önskar henne lycka till med både att läsa inför tentan och tentan på torsdag. Håller tummarna!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla om du inte fått "tia" för det kan hända på samma sätt. kram på dig!
Anette Umeå

Destiny sa...

Allt funkar som det ska. Rörelser och koordination är okej. Tror mera på blodtrycksfall ändå? Men tack för omtanken Anette. ska komma ihåg det om fler konstiga saker händer. Kram!