söndag 10 april 2011

Jag bara sover...

Kom hem hit till skogen igår. Åt middag som gubben gjort och somnade efter maten vid sjutiden nånting. Sov hela natten tills halvtio idag. O, vad jag är trött. Skulle kunna fortsätta sova hela dan men det går ju inte. Jag ska försöka ta mig ut idag och sätta fart på de avsomnade livsandarna, om jag nu ens har några kvar?

Ska också se filmer. 2 stycken. De hör till min förberedelsetid. Jag ska visualisera dem. På ett eller annat sätt. Hm, det känns subjektivt. Kan man vara objektiv och subjektiv på samma gång? Det kanske man kan. Men neutral? Hm, det här blir en utmaning. Vad annat kan man göra mer än sitt bästa.


Dagsschemat blir så här: Tvätta, utevistelse, se film, middag ska vi ha nånstans där också, eventuellt jobba i skogen, om nu gubben fäller några träd idag? Skriva lite grann, börja på en bok.

Så härligt att snön tinar bort. Det har inte varit så värst halkigt i vår. Skönt!
Längtar till påsklovet.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Bra att du styr upp! ;) Vad blir det för en bok? Memoarer? :) kram

Destiny sa...

Haha! Jag var tydligen otydlig där. Jag skulle börja LÄSA på en bok!