måndag 18 mars 2013

Jag ligger sjuk och har tråkigt

Därför raljerar jag allehanda ting ute på facebook. Visst kan jag verka sorglös och lättsinnig men så är det inte. Dock, det behövs både och, här i livet. Jag har åkt på någonting ganska ordentligt. Det börjar med feber och fortsätter i nån sorts magsjuka. På mig känns det som att det påverkat inre organen i början. Nu känner jag mig tagen och svag. Ska försöka dricka lite mer.

Jag ska ju egentligen promenera, motionera och göra allt för att stärka blodcirkulationen och hjärtat. Istället ligger jag här...inte bra.

Det jag gör nu är ju helt tvärsnitt alla råd jag fått. Klart det känns lite ängsligt. Men är man sjuk ORKAR man ju för fasen inte någonting. Försöker ändå gå upp några gånger för att få rotation på systemet. Kram till er alla! Må så gott och hoppas ni andra slipper den här kufiska sjukan!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Så tråkigt att det ska vara så för dig. Har ett gå band som är köpt på rusta för 995:- är toppenbra tycker jag. Ibland kan det ju vara bra om än man bara orkar gå två minuter.Rekomenderar det.