fredag 25 juni 2010

Hupp och skrämselhicka....

Idag har det vart fullt opp. Från arla morgon. Kvitterill börjar ju dagen före sex. Hon slocknade tio över åtta. Efter att ha charmat världen hela dagen. Det har varit full rulle och mycket folk här. Maten räckte då åt alla och blev över. Lilla hon tappade sitt saftglas över datorn min. Då fick den ha opp och nerläge ett tag så all saften rann ut och sen förpassade jag den till pannrummet resten av dagen. Ja, så kan det gå. Dumt av mig ha den framme. Gjorde ingen affär av det. Det var ju ändå inte meningen.

Den verkar då fungera än så länge. Den får vara i pannrummet över natten. Tur i oturen den inte var mjölk. Jag hade aldrig klarat av lukten. Mormorssaft är mer okej. Den fräter inte heller som cocacola. Tangenterna till höger känns som om det finns klet bakom dem. De är lite sega liksom. Hoppashoppas datorn klarar sig. Nu så här dags är det riktigt lugnt och stilla. Jag känner mig lite övertrött. Inte så konstigt. Sov bara fyra timmar natten till idag. Ska strax gå till kojs.

Trevlig midsommar!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Hörde att er midsommar blev trevlig och god mat samt trevligt sällskap