torsdag 10 juni 2010

Sov och sängkomfort fem stjärnor...

Jag hoppas då på det. Bestämde mig för ny tjock bäddmadrass som jag hoppas ska passa mig bättre än den gamla som saboterade ryggen för mig. Då jag ändå var i farten köpte jag nya täcken, jättefluffiga fina, en allergivänlig sort. Madrasskydd till bäddmadrasserna. Ny madrass till gästsängen så lilla mamman får sova gott när hon är här. Bäddade rent i alla fyra sängarna. Lilla familjen kommer imorgon framåt aftonen. Städade övervåningen och ska fortsätta härnere.

Imorgon blir det till att fira systersonen som tar studenten. På lördan fyller jag år. Ska göra en tårta och fixa (handla) lite fika. Jag fyller ju inte jämna år så jag tänkte ha det väldigt enkelt men trevligt.

Håller tummarna för att det fina vädret håller i sig och att jag får sova riktigt gott inatt på min nya madrass.

Inga kommentarer: