söndag 13 juni 2010

Huset fullt

Det är skönt. Om än jag blir trött, för det blir jag, så känns hemmet riktigt komplett med barnafötter överallt ute och inne. Stora som små fötter. Är det bara gubben och jag så är det som om någonting fattas.

Tack alla som grattat mig! Och tack för alla fina presenter, stora som små! Nu fattas mig bara EN enda sak. Det är myggdörren. Jag skulle ha gjort en redan första året vi bodde här. men virket till det gick åt till renoveringen i kammarn. Sen bidde det aldrig. Imorgon ska jag göra den. Appselut!
Hejsvejs från slöa snickarn...

2 kommentarer:

Agneta sa...

Har tänkt på dig igår att du fyller år och tyvärr hade jag inte skickat en grattis sms till dig! Får nu gratta dig på din födelsedag i efterskott!
Kram

Destiny sa...

Tack Agge!
Tack förresten själv för senast. Det var riktigt trevligt och mysigt.
Kram