torsdag 15 december 2011

Otillfreds....

Nackspärr och mensvärk. Hur kul är det. Har min absolut mest sysslolösa vecka i år. Halkigt ute, törs inte rasta mina apostlahästar. Jo, jag har iallafall lyckats boka biljetter för hämtning av katten Mojo. Nu behöver jag låna en typ transportväska med de tillåtna måtten 40x25x23cm. Den vi har är för stor. Eftersom vi redan har en bur så vore det bättre låna tillfälligt en väska att flyga med. Mojo flyger antagligen aldrig igen.

Igår såg jag tredje twilight filmen. Den var mysig. Med vampyrer och vargar och allt osannolikt...jag gillar sagor. Har alltid gjort det. Nu får jag gå och vänta på att fjärde filmen kommer ut i dvd....

Ni har väl fixat alla julklappar?......det har inte jag.. inte en enda. Inte än.
Välsignade Rosegarden-teet är klart. Jag ska avnjuta den. Det går njuta i de små tingen ändå, trots nackspärr och onda leder.... ;-P

Inga kommentarer: