måndag 12 november 2012

Skrutt-hälsa, Föreläsning....

Feber idag. Ligger till sängs. Dricker mycket, vilar och håller mig varm. Kontaktade vårdcentralen. Inga provsvar kommit än. Helgen som var, gick ändå bra trots allt. Bussen föreningen hyrt, körde oss alla till Umeå. Föreläsningen gick bra och var väldigt intressant. Peter Hausers forskning är så viktig. Peter själv är en fantastisk människa som gör en beundransvärd insats med att föreläsa på 7 platser i Sverige helt ideellt.

De flesta var i stort sett nöjda med dagen. Själv är jag väldigt nöjd med att allt gick som det skulle. Har sammanställt deltagarnas utvärdering. Ska sammanställa en rapport / redogörelse och utvärdering senare idag på vad vi gjort innan, under och efter föreläsningen. Försäkringskassan ska också ha sina papper. Så jag får nån ersättning. Hu, jag är livrädd för att skriva fel eller göra fel. De är ju så förskräckligt rigorösa!

Nej, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre. Knallar i säng.

1 kommentar:

Jessica sa...

Viktigast med FK, resten kan vänta. Men gör FK! Krya på dig. Kram!!