söndag 14 mars 2010

Klantarschel numro ett!

For en sväng med skotern. Då jag skulle starta om den drog jag nog så mycket i choken så den surnade till. Drog i startsnöret så någonting sträcktes eller brast i vänsteraxeln. DET gjorde gräsligt ont. Fick undsättning och starthjälp. Det var ju jättesnällt men jag blev arg. På mig själv. Va f-n inte kunna starta en skoter själv. Nesligt. Och att inte armen håller för lite ansträngning. Nu sticker det och drar i armfästet. Jag som ska jobba med mina armar. Det går ju inte vara skruttig i dem då. Näää, det är dags för träning. Styrketräning, simning och hela baletten. Så f-n heller att jag ska börja gå sönder av att dra i ett startsnöre!

Tur jag köpte liniment i fredags! Å, vad armen domnar nu. det sticker i handen...

Suck, dagens krämpa!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Mamma, vad tusan skulle du mecka med skotern för? Du går inte sönder om du inte "tvär"gör saker, ju.. Det är det tvära som är problemet om jag får ställa en okvalificerad diagnos.

norrskensflamman sa...

Håller med föregående skrivare!!
Se nu till att inte gå sönder nå mer .Har du dragit någon nerv i kläm då det domnar och sticker i handen? Take it easy four a while.
kramisar.

norrskensflamman sa...

Håller med föregående skrivare!!
Se nu till att inte gå sönder nå mer .Har du dragit någon nerv i kläm då det domnar och sticker i handen? Take it easy four a while.
kramisar.