onsdag 17 mars 2010

Uhh, vad jag är urbota trött...

Hjärnan stänger ner gode bra. Endast basala funktioner är igång. Om ens det. Så blir det när jag jobbar till sex och sju på kvällen.
Iallafall, jag har badat. Det var faxist härligt i vattnet. Man blir ju nästan viktlös ju. Det hade jag glömt. Nu har jag klarat av den där mentala tröskeln. Det kommer aldrig nånsin vara lättsamt men.... det går. Och det finns värre saker. Jag bestämer mig för att sluta åma mig för en sån skitsak.

Nej, jag går och knyter mig. Det blir en ännu längre dag imorgon. Jobbar även fredag och lördag. Axeln håller än så länge. Med ipren och panodil. Hur länge ska jag knapra på dem? Glömde fråga....

Gonatt nu allihopa.
Suss gott.

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Jobbar man så långa skift som du gör så förstår jag att man blir tomi pallen.Vi tjockisa hindrar oss själv att göra så många saker tyvärr. Jag ska nog lägga av med sånt.Kola med Gunbritt var man kan köpa fina baddräkter,jag behöver en.

norrskensflamman sa...

Jobbar man så långa skift som du gör så förstår jag att man blir tomi pallen.Vi tjockisa hindrar oss själv att göra så många saker tyvärr. Jag ska nog lägga av med sånt.Kola med Gunbritt var man kan köpa fina baddräkter,jag behöver en.