lördag 13 mars 2010

"Ledig" fredag

Det var jätteskönt med sovmorgon. Kände mig sliten efter veckans långa dagar. Gick sen på stan med lilla mamman och inhandlade den där j-a baddräkten. Hittade inte nån som var bra så jag köpte en billig, hemsk sak som får duga tills jag hittar en bra en. Investerade lite i nya underkläder när jag ändå var i farten. Hu, vad dyrt det är. Men välbehövligt. Tittade in i butiken där lilla mamman jobbar. Hon e så söt. Och optimist. Hon kom med en hel drös kläder. Jag provade. De satt anskrämligt. EN t-shirt-aktig tunika passade. Jag ska gnaga på enbart morötter resten av mitt liv. Det är INTE roligt se sig själv i spegeln. Blä. Är iallafall nöjd med vad jag handlat. Utom baddräkten.....

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

När började du med morötter? efter baguetten jag jöd på? Nä inte ska du knapra på morötter att äta upp maten för kaninerna är ine snällt.