måndag 27 september 2010

anlänt till Lilla mammans retro-lya

kom hit halvnio på kvällen. Kvitterill sover djupt och Kotten är vaken. Stoppade om honom och goade om honom lite. Han tycker han är för stor för sånt. Man får inte goa för mycket. Stora pojken. Hade med mig en del plastmatbackar hemifrån. ALLA som fanns här har försvunnit. De var då inte hos mig. Ni som har små plastlådor med grönt lock kan väl återbörda dem hit. OM nu nån har nån sån som förirrat sig som ni inte äger.

Jag har varit onödigt arg i afton. Ibland blir det bara så tokigt som det kan bli. Jag hörde faxist helt fel varpå jag genmälde helt fel och det hela urartade. Väldigt onödigt. Men vi redde opp det och nu är allt sådär bara okej. Inte bra, men okej. Är urlakad mentalt och trött. Ska bli skönt få umgås med de små och klipska, cyniska, bittra lilla mamman. HON märker då direkt om det blir goddag yxskaft! ...till skillnad från vissa andra....

Suss gott!

1 kommentar:

Loo sa...

men en go cynisk, bitter mamma är det! bättre finns inte :D