torsdag 2 september 2010

Yes!

Jag får tillbaks körkortet!
Å så skönt det blir.

Sen så har jag fått Kvitterills och Lilla mammans baciller.
Är inte frisk, har inget flyt alls.

Vila, jobba och ta sig igenom dagen är vad som gäller just nu.

Längtar hem till skogen. Oja, jag har det bra här. Jättebra.
Ändock är här en helt annan "biotop" för mig. Vägar, villaqområden, hyreshus, folk och trafik överallt. Det är en annan frihet och atmosfär hemmavid som passar mig som handen i handsken.

Må gott!

4 kommentarer:

Sofia N sa...

Hej hurrra hurra vad roligt höra så du måste ta lugn köra.. kramkram

Gun-Britt sa...

Blir så glad för din skull. Lova att du nu hädanefter alltid ska vara "lätt på foten" ;-) kramar

Agneta sa...

Å vad roligt att du får tebaks den värdefulla kort!
Trevlig helg!!

norrskensflamman sa...

emeliaemeliaSå bra att du får tillbaks "friheten" för det är ju rihet att ha körkort.
Tror du inte att du varit hemma för länge nu och blivit en riktig bush människa.
kram min vän.