måndag 20 september 2010

Nu bor jag i kappsäck


En vecka till. Längtar efter att få landa. Få vara. Åka ut på sjön. Fiska. Hoppas vädret står mig bi till helgen. Har inkvarterat mig hos lilla familjen.. Kvitterill bjöd på lasagne hon gjort själv med lilla mammans hjälp. Gullungen. Jag har det bra egentligen. Kan ändå inte hjälpa att jag längtar o saknar en hel del. Hästarna, vovven, skogen och berget och alla elljusspår, lilltjejen min. Mitt gamla liv. Då det inte var så mycket som fattades mig. Nu är det ju helt eljest. Det får lov att gå. Det finns ju en hel del nytt att leva med varje dag. Men Sverigedemokraterna hade jag gärna velat slippa. Nu ska alla våra små växa opp i ett land med ett sådant parti. Till alla er som röstade på dem: Vet hut!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Hoppas att du verkligen kan få njuta av det du vill till helgen och att vädret tillåter det. Förstår att du saknar vissa saker ,du har fått vara med om så många förluster.