onsdag 20 oktober 2010

Skönt upplägg..

Skön omväxling idag på jobbet. Timmarna bara försvann och vips så slutade jag halvtre.
Tog en kaffekopp och åkte sen hem till Lilla mammans lya.Där överraskade hon med sushimiddag. Premiär för mig som aldrig förr ätit sushi. Det var väldigt gott. Annorlunda och starkt men välsmakande. Det vill jag äta fler gånger. Hade med mig en liten present till henne. Inget märkvärdigt, bara en kul grej: Kylskåps-poesi. En massa magnetiska ord i en liten låda.

De små är hos sina pappor. Här är lugnt och tyst. Vi tar oss en liten vila ovanpå maten. Sen har jag planering att göra för kommande lektioner. Lika bra ligga steget före då tid finns till det.

Provar ta echinae-tabletter som jag fått av min boss. Jaa, jag provar desperat allt som finns att tillgå. Dras med hostan, snuvan och tröttheten. Sen ska jag prova tea tree olja. När jag får tag i det. Lovar meddela om nå´t medikament funkar.

Idag har flera personer gjort mig glad. Jag gjorde iallafall minst tre personer glada idag. Sådant värmer gott under den här regnväderdagen.

Inga kommentarer: