måndag 11 oktober 2010

Vad ni är gulliga allihop som frågat..

Nej, ingen har varit dum mot mig. Däremot mot en som står mig nära som har fått fara illa och det gjorde mig så arg och ledsen så jag var tvungen skriva av mig i bloggen min. Då jag inte vill lämna ut nån blev det nog så kryptiskt. Nu får det sin förklaring. Jag ansätts bara av elaka virus, jag.

Hursomhelst, nu har jag packat veckobagaget och anlänt hit till lyan på tredje våningen hos lills familjen. Vädret är hemskt men härinne är humöret på topp om än vi är ena trötta nattugglor. Lilla mamman pysslar i sin pysselbok och jag ska ta mig an en grovplanering för imorgon. Kolla mitt schema för veckan och såntdär som man måste för att strukturera upp resten av veckan.

Ha det varmt och gott i höstruskvädret!
Kör försiktigt imorrn. Det kan vara halt.
Gonatt

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Kul att du kom och hälsade på mig några timmar i måndags. Om än det är tråkigt det som hänt så är det skönt att det inte var de dina det gällde. kram