torsdag 28 oktober 2010

Upp i det blå ändå...

Om allt går vägen så åker jag på den där konferensen ändå och gör min presentation.
Det kanske blir träliga flygtider. Jag gruvar mig för det. Hoppas det inte blir så. Vem orkar vara på topp om man måste kliva opp 04.00. Absolut då inte jag. Oroar mig också för bihålor och öronen. Vill inte få sådär sprängande ont. Jag får ladda opp ordentligt med avsvällande sprej.

Med anledning av ovanstående konferens och att jag har fullt upp med allt jag knappt hinner med, får bloggen vila ett tag. Echinatabletterna verkar hjälpa? Teatreeoljan har jag inte fått tag på. Eller så har tiden gjort sitt? Jag mår iallafall bättre. Skönt! Jag har också ätit en hel del ingefära och wasabi. Något av allt detta gör då verkan.

Rara gubben städade hela huset innan jag kom hem för helgen. Alltså helgen som var.
Underbart och toppenbra gjort. Hade helt enkelt en ur-skön helg.

Inleder bloggpausen från och med nu.

Inga kommentarer: