torsdag 18 juni 2009

Födelsedag!

Idag fyller dotra min år. Vad åren går....och tiden...
Åh, jag vill ge henne så mycket.
Allra helst ett heltidsjobb med tillsvidareanställning.
Fast det kan jag ju inte. Hon är så duktig och kompetent
att det är synd att det det inte tillvaratas.
Det hon inte kan, lär hon sig lätt.
Jaja, jag får ge henne det jag kan.
Jag e så glad att hon finns! Hon och barnabarna.
Ska bara tota ihop ett protokollsutdrag så är jag klar för dagen!

Östersund och Jämtarna tisdag och onsdag gick hur bra som helst. Som alltid. Det projektet avslutas sista augusti. Vemodigt. Nu sist när jag skulle flyga behövde jag inte ens visa någon legitimation. Personalen visste mitt namn och jag fick mitt passerkort genom att bara visa mig.
Flygvärdinnorna har man blivit hej och du med. Det blir trist lämna alltihopa. Ska till Sundsvall för ett nytt annat projekt som inleds då. Närmare bestämt onsdagmorron till veckan. Så är det. Lämna det gamla och nytt tar vid.

Trevlig midsommar!
(Jag ska plantera mina stackars växter under midsommarn´!)

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Vad skoj att du äntligen får plantera ,det du har längtat så mycket efter.
Måste komma och se sen när du satt alla blommor och buskar.
Det blir säkert kanonfint.