lördag 27 juni 2009

insomningsproblem...

Lillzlatan ligger i sängen bredvid mig och somnar ALDRIG. Vi har för roligt. Vi svamlar mest. Tur han har sommarlov. Det är skönt att ha sommarlov åsså luktar det så sommargott. Säger sköna lilla Igelkotten. Jag frågade honom vad han ville kallas mer än lillzlatan i min blogg. Lilla sköna igelkotten svarade han. Då blir det så. Lilla sköna igelkotten gillar Star Wars, fotboll, crossarn, innebandy, åka skridskor och fiska med mormor. Nått som är kul är att åka bob och båt och se Harry Potter och Merlin. Nu ska lilla sköna igelkotten kura ihop sej och sova så han orkar med summergames imorron.

Ha en trevlig sommar! från Kotte och Mormor

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Nog är det skillnad på kottar och kottar minsann.Mina kottar tycker bara om kattmat.De får absolut inte sova i min säng,det skulle stickas så mycket.tror ej att de behöver sova så mycket nu eftersom de sover hela vintern .kram till er alla.