söndag 16 augusti 2009

Grönt....

Halva dan har gått och jag har inte kommit mig ut ÄN. Ska bara beställa några CDn via nätet. Ser ut genom fönstret, ingen sol idag. Jag älskar titta ut genom fönstren här. Det är så grönt och fint. Såg en hemsk tomt igår under bilturen igår, där var allt perfekt klippt, stelt och välordnat. Platt och kallt. Inte ett ogräs, Ingen lummig grönska alls. Det gräsligaste jag sett!!! Här är långt ifrån perfekt och välordnat. Organiserat kaos snarare. Grönt, lummigt och mysigt. Nä, nu ska jag beställa de där cdna och ut i kylan. Varmt är det då inte.

Ha en skön söndag!
Det ska då jag ha....

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Det låter som du var på en golfbana.Tycker inte heller det är fint då allt är som en green och inga buskar blommor och träd.levande trädgårdar har man ju hört talas om och min lever då verkligen. även om den just nu lever sitt eget liv utan någon "uppfostran"