lördag 15 augusti 2009

Önskelåtar....

Angel - Shaggy
Paranoid - Black sabbath
O Store Gud - ???
Four wheel drive - Black Sabbath?
The final countdown - Europe
Bobby Brown?- Frank Zappa
By the river of babylon - Ujuj, hjärnsläp+p just nu, minns inte ens vilka det var...
Dancin queen - Abba
Hm... Thin Lizzy men minns fan inte vad låten hette...
Living next door to Alice - Rolling Stones?

I am sailing - den där hesa sångarn... hj-ärnsläpp igen.... joo! Rod Stewart!
Leende guldbruna ögon - ?
Sen en låt.....dotra vet vilken... catch me when I fall......
åsså en annan ... I swear i left her safe and sound... everybody pointed right me.....

Åsså Ozzy Osbournes thurn the stone... vet ej vad låten heter...

Näää, nu e jag trött. Nattinatti värld. Love you, allihop. Överse med ev. stavfel. Det rår den goda whiskyn för..... Hejsvejs.

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Några av låtarna gillar jag ,men vi har inte samma musiksmak kanske.
Förresten är jag ganska allätare av musik beror på mitt sinnestillstånd då jag lyssnar.
Jazz tycker jag inte om i vilket fall som helst.

Jessica sa...

men herreguuud mamma vilken fylltratt du är hahaha ;) den heter "hazard" av richard marx. den där "left her safe and sound"låten alltså. pöss