tisdag 18 augusti 2009

Känner mig som vädret....

Är ledsen idag. Nere för räkning. Jag vet att det går över men det är jobbigt känna sig så här. Vill bara gråta och gråta. Var sak för sej är egentligen på det stora hela en baggis men sammantaget blir det för mycket. För mig. Just nu. Å, jag vill inte känna mig så här snörvlande, eländig, nere, dålig, misslyckad och misär-aktig.
Nu e klockan fem. Jag åker hem.
Till min lyhörda, uppmuntrande, bejakande och glädjesprudlande, osjälviska, ödmjuka andra hälft.....

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Fy vad trist, och du som var på så strålande humör igår då du ringde mig från båten.
Du är inte alls dålig och misslyckad kom ihåg det.Kan inte va din lyhörda...........hälft som fått dig att känna så.Skulle aldrig för ett ögonblick tro att han skulle kunna göra det.Det är ju så få karlar som gör det alltså bara tänker på sig själv och är stor i mun, eller hur

Agneta sa...

Det kan känna tungt och om man ligger i svacka men om allt känner hopplöst men absolut är du inte misslyckad! Det går inte att vara alltför perfekt i världen.
Det gör jag du vet med tonårsbarn allt känns hopplöst.. bara säga en ord blir dopp i vatten.. oj menade inte så.. men..sånt är livet.. kämpa på bara... krammm