söndag 11 oktober 2009

Apropå ingenting.....

så har jag fått veta att det är jättemossigt med vintrinskåp? :-( Jag som har så lite köksskåpar skulle vilja ha nån sorts gammeldags skänk med överskåp eller liknande. Ja nån sorts möbel till min lilla mugg/ kopp/glas samling. Det är inte sex eller tolv utan väldigt udda olika glas. Mysiga att dricka ur. Köper nån gång vart femte år eller så ett eller två festliga glas eller muggar. De ska gärna vara stora. Så man slipper hålla på att skvätta stup i kvarten med påfyllning. För det mesta fylls de med bubbelvatten. :-)) Jag får fundera vidare på det där. Strunt samma om det är mossigt, då får jag väl vara mossig då.....

Mossmoss Gokväll

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Det brukar finnas vitrinskåp på blocket,billigt.De har underskåp,hylla emellan överskåpet som är med vitrindörrar å en öppen hylla emellan.Snyggt att måla det tex vitt som dina stolar.det är inte alls mossigt utan en modern pryl nu då det mesta ska va vitt.