onsdag 7 oktober 2009

Regn och rusk

blev det idag. Inte meningen jag ska putsa fönster. Gör det ändå. Utsidan och insidan bara. Hämta ved. Promenaden får anstå. Ska prova steppa i trappen tio varv. Idag åker jag in till Rucklet. Sen till lilla familjen. Blir nog där till på fredag. Fredag är antagligen min sista jobbdag. Fick rådet att plugga. 20 års arbetsliv väntar. Då kan jag ju plugga i tre ynka år. Det skulle jag kunna göra. Jag avvaktar så länge. Vill först se hur det utvecklar sig med mina celltester. Resultaten kommer att påverka vilka val jag ska göra framöver.

Håller tummarna för dem som väntar på besked om sina lägenheter. Jag hoppas att de får vad de vill ha och behöver. Lägenhetsmarknaden är knepig idag. Det gäller att ha tålamod och en smula tur.

Ta vara på dig och din dag.

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Tack för trevligt telefonsamtal nu på morgonen.Med en sann vän som du kan man prata och väntilera allt och veta att det stannar där.Vet att du vet, att det är lika från mitt håll.Många varma kramar i detta höstrusk.