onsdag 14 oktober 2009

Virusinvaderad

känner jag mig. Men bara halva jag. Jättekonstigt. Andra halvan känns stark och frisk och vänstra sidan är svag, värkbruten och eländig. Hela vägen från topp till tå. Har inte haft liknande någonsin tidigare.

Å, två av mina vänner sökte lägenheter. Ingen av dem fick nån. Så trist. Hoppas det går bättre för dem framöver.

Idag får jag ta det riktigt lugnt. Ska bara göra lite pappersarbete som AF ålagt mig. Fixa en räkning som tydligen kommit bort. Det är mobila bredbandet till datorn. Får ringa telia och lösa det den vägen. Sen ska jag dricka the, kaffe och bubbelvatten. Har ingen matlust alls.
Hoppas Gubben vill städa oppepå. Lilla familjen kommer till helgen. Då vill jag ha rent och dammfritt. När de små springer, kryper, leker och hoppar omkring virvlar det opp damm så jag får astma. Bättre då förebygga.

Det är riktigt vindstilla just nu. Inte en gren rör sig. Solen silar mellan kala trädstammar. Det SER alldeles moltyst ut ute.

Nä, nu ringer jag telia och får det där ur världen.

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Man måste va frisk för att kunna va sjuk eller hur.massa jobb med att ringa och fixa med förskassa mm.samtidigt ta hand om hemmet och dyl.
Kul att lilla familjen kommer och förgyller din helg.