torsdag 4 februari 2010

Billbesiktning

blir det nu på morron. Hoppashoppas den går igenom. Nu har ju Peggan fått stå i några veckor. Då brukar den bli knäpp ett tag och katalysatorlampan och abs bromslampan lysa.Den tål liksom inte med att stå länge. Det datoriserade systemet blir konfys av det.
Jag kan inte äta så här tidigt så bild får väl komma senare idag.....;)

Gubben är sjuk men for ändå på jobbet. Jag har kvar snuvan och bihålebesvären.
När jag är tillbaka hemma ska jag städa för imorron kommer lilla familjen och stannar hela helgen. Tror jag. Om de nu vill komma då morfar är sjuk?

Berättar sen hur det går. Blir det något får jag väl ställa av bilen. Det går inte lägga ner pengar på den nu....

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Hoppas verkligen att bilen går igenom.hemskt att va utan bil,man känner sig ju så fångad.Även om man inte använder den så vet man ju ändå att man kan om man vill.
Ha en bra dag.kram

Jessica sa...

Vi funderar på att komma fredag till lördag i alla fall. Jag hör av mig sen.. pösspöss