torsdag 11 februari 2010

Värdelöst vetande

* Jag är förkyld och hostar än
* Rösten låter som om jag svalt en flaskborste med en lovvikavante
* Solen lyser
* Hela huset är städat
* 90 graderstvätten är tvättad och opphängd
* Likaså 60 graders tvätten
* Ger mej ut på en promenad bara för att om jag inte låtsas om att jag är dålig kanske jag blir bättre? ;)
* Offentliga instanser är bluff (Jag har inget fått veta ang jobb)
* Rengöra golvbrunnar suger
* När pengarna kommer ska jag halsa whisky eller konjak. ( i medicinskt syfte)
* Jag har inte beställt en enda Tillbergkopp än....:( Ingen annan 7 dl kopp heller:(
* Jess är också sjuk
* Skotern bara står och rostar ihop denna vinter utan mina racingturer

Nu går jag ut, välinpackad förvisso från topp till tå.
Carpe diem ni andra. Gör det åt mig.

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Att dricka whisky är nog toppen tror jag(ha,ha)Det måste ju bli roligare att vara sjuk iallafall.
Släng dig i soffan nu och bara va.
krams