fredag 19 februari 2010

Tack alla vänner!

så jättemycket för alla lyckönskningar till mig för det nya jobbet. Har fått dem förutom i bloggen även i mobilen. Jag kommer att jobba i ett företag. Men det är flera olika jobb i ett. Till att börja med 6 månader framåt. Om allt går vägen börjar jag redan nästa vecka. Kanske allaredan på måndag. Jag tar en dag i taget. Jag är en sån som inte KAN ropa hej och slå mig till ro och vara trygg med det. Det är inte så konstigt eftersom jag vet att allt kan förändras i ett enda slag. Det är något jag har levt med i hela mitt liv sen jag var tretton år. Mina riktigt stora "slag" hade jag -76, -83,-03. Som sagt, jag tar en dag i taget och gläds åt att det går att göra så. Låter det tokigt? Det funkar då för mig.

Å, vet ni vad! Jag beställde en blårandig Tillberg-kopp idag! En gåva till mig själv igen...O, vad jag skämmer bort mig själv nu. CD och koppen. Den svartrandiga jag egentligen ville ha var tillfälligt slut. Den ska jag beställa nästa månadsskifte...Om hon nu fortsätter göra dem? Jag hoppas då verkligen det.

Hu, nu har jag massor att göra! Lillfamiljen kommer i helgen. Jag kom hem från dem igår. Lillhjärtat var riktigt dålig igårkväll. Hoppas hon blir bättre nu. Det går ju fort bli sjuk men lika fort bli frisk när de är så små.Söta Kotten kan härja fritt härute i skogen och busa med grannbarnen. Jag ska städa ( finns det nått så tråkigt återkommande som det?), det blir skönt när det är klart. Tvätta och handla lite. Sen blir det helg för hela slanten med både stora och små.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: