torsdag 4 februari 2010

Byråkratin....

Fick inte tag i handläggaren. Nu har jag lämnat ett meddelande om att han MÅSTE meddela mig om hur det går i mitt ärende. Faaan och jävlars anåda! Vilken väntan..
Det är plågsamt gå här och vänta när man vill jobba!

A-kassan är också skit! nää, det är bra att de finns. Men jag behöver få information om vissa saker och att det ska vara så jä-a omöjligt att få denna information? Det sliter på en att sitta och försöka komma fram, vänta i kö, bli bortkopplad och felkopplad och få börja om. Jag saknar faxist den gamla goda tiden då man slapp alla de här telefonköerna och tjänsterna och telefonvalen. Man kan bli galen av mindre!
Sån tiiid det tar dessutom....

Grrr

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Inte är det bara på jobb man kan bli "utbränd" det kan man bli av att ha den situationen du har nu.Arg,förtvivlad, maktlös,frusterad mm