fredag 18 maj 2012

Det regnar idag med...

Idag är jag lite piggare. Igår var jag som katten. Bara sov och sov. Halva dagen och hela natten dessutom. Väntar på att bror min ska hämta mig till ett möte. Tog en dusch och tvättade håret. Vad bra håret mår på det nya schampot och balsamet. Drygt är det också. Man behöver bara ta litelite. Jag slår ett slag för Gunnarshögs produkter! Det är lätt att beställa och det är bra miljövänliga produkter som tillverkas här i Sverige. Oljan är tiptop och av fin kvalité. Ett aber är att det är fraktfritt först vid 1000 kr. Frakten är inte så billig.Om man går ihop några stycken och beställer är det lättare komma upp till fraktfria nivån. De smaksatta oljorna smakar underbart. Speciellt oljan med dill. Vitlöksolja är så lätt göra själv, Jag brukar ta trepack med timjan, citron och basilika. Ässå en flaska dillolja. En flaska rapsolja. Då har man allt! Kolla själv på wwww.gunnarshog.se . En annan är www.rapsodine.se De är litelite dyrare än Gunnarshögs...men där finns fler andra produkter...typ städ och barn med mera..
Gunnarshögs butik har jag varit in i. Väldigt trevlig personal. Otroligt bra bemötande och hon beklagade att hon inte kunde teckenspråk. Det gjorde inget. Det gick bra ändå. Nu kom brorsan!

Ha en bra dag allihop!

Inga kommentarer: