torsdag 31 maj 2012

Stockholm...är stort..

Diverse nu i en söt lägenhet med bra luftomsättning! Det blir inte kvavt här. Bra för mig. Området heter Snö..nånting. Asch, jag  har redan hunnit glömma det. Gränsar iallafall till Rågsved. Lillasyster lämnade en noggrann vägbeskrivning så det gick bra att hitta. Tunnelbanetågen hit var proppfullt med folk fast det var sent. Vi stod som packade sillar. Alla med likgiltiga ögon som inget ser. Jag vänjer mig aldrig vid det. Jag är så tittig så det finns de som tar det som nån attans invit.  Gudars skymning! Det är då jag dyker ner i mobilen och
gömmer mig i den så jag inte försätter mig i nåt pinsamt läge. Välsignade mobil.

Det går bra att ha handväska fast nog är jag ovan. Jag är så inne på att inte glömma den nånstans så jag glömmer jackan och resväskan istället. Som tur är har jag kommit på det i sista stund och vänt om och hämtat dem..

Bror min skjutsar och hämtar mig på flyget. Han tar hand om min bil och passar på att se över den nu när den är hos honom.  Han och hans sambo vinkade till och med av mig. Det var gulligt av dem!

Längtar efter te. Såhär mitt i natten. Det blir absolut inget te. Nu sova. Ska ju komma upp imorgon. Njuta av en blå himmel och alla de vackra träden som växer här. Syrran bor i ett väldigt lummigt område. Invid en skog till och med!

Må skönt nu allihop!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Redan glömt resvöska o jacka? Tur inte nån tjyver dom innan!!!
Slarvmaja!!!:)
Kram Siv nu i Örebro????

Anonym sa...

Jag menar du i örebro nu????
Siv

Anonym sa...

Vad du roar dej då ;-)