fredag 22 maj 2009

Urmysig kväll

I kväll kom 4 av mina bästa vänner. Jag har haft en jättemysig och skön kväll! Gubbarna hade oxå roligt på sitt vis. Vi åt kräftor , coleslaw, mackor och så förståss en massa dricka till. Min gubbe däckade först. Som vanligt. Han är kvällstrött, han.

Även om det ibland dröjer lång tid innan man träffas så spelar det ingen roll. Det är som om ingen tid förflutit fast det gått ett bra tag. Det känns ändå rätt när man träffas. O, vad jag tycker om dem allihopa! Hoppas de oxå tycker detsamma. Goda vänner är jag rädd om. De växer inte på trän precis. Åsså är det så skönt. Inget fejk, inget spel. ärligt rakt igenom. Vi är oss själva. Fast det är jag ju för jämnan. Jag KAN inte vara annat.

Nu sover alla i nästet. Bara jag e vaken. Dimman står tät ute. Inte ngn älvdansdimma utan mera som disdimma. Snart är det vargtimmarna. De börjar vid tre och slutar vid fem...
Jag ska ta mig en sista rök o krypa till kojs. Ska bli skönt. Nu kommer jag inte ha svårt att somna! Är faxist för en gång skull berusad och trött. Mkt ovanligt men sant.

Byebye world! See you later...

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Tack för mysig kväll, övernattning och trippen till solberg idag.Har varit ett kanon dygn. Åsom pricken över iet så super gott med surströmming ute på altanen.MMMMM så gott det var. Går inte beskriva.
Tycker om dig jättemycket oxå, en vän att lita på och som jag kan vara jag själv med.Utan krussiduller bara så jäkla perfekt.
Kramar och tack igen min vän.