söndag 31 maj 2009

Sommarblogg

har jag fått idag också. Toppen! Bugar och tackar! Det här med att niga ligger verkligen inte för mig. Skönt att det har kommit bort det där. Minns hur jag sneglade på min storebror som fick buga. Jag skulle NIGA. Ilskan växte. Tog i hand och bockade jag också. Det var nog då de där osynliga hornen började växa ut. Gu´ vare tack och lov att det är avskaffat! Alltså nigandet. Hornen har jag nog kvar än.

Tack tjejen! för min nya sommarblogg. Blommorna e vitsippor. Jag SKA banne mig ha hit vitsippor här i min skog. När jag blir bättre ska jag leta efter dem på handelsträdgårdarna. Det ska väl gå plantera överblommade exemplar?!

Jag har fått biljetter. Ska flyga till Leksand. Arla, arla morgon. Ja, jäklars oxå. Jag ska åka 4 och nånting från Öjebyn. Huvaligen. Gudars skymning. Vill inte tänka på det nu. Fokuserar på att bli frisk nu bara.

Go´natt ljusa blogg.
Go´natt ljusa värld.

2 kommentarer:

Loo sa...

Visst går det att plantera överblommade vitsippor! och ja.. var visst jag som lärt diktatorn det..hehe. Att hon kommer ihåg det, förvånar mig iofs inte. Hon är som gode smart :)

Destiny sa...

Jag får läsa på om vad vitsippor trivs i så de överlever här.

Javisst är hon det. Undrar vad det månde bliva av detta barn?...