torsdag 30 juli 2009

Blomlådan

som jag haft på stugan och förvarat mina krukor har jag nu tagit hem. Plockar ut allt i den. Vi ska förvara presenningar i den sen. Krukorna åker in i lillgaraget uppe vid vägen tills vidare..Jag sov till tolv. Vaknade med kramp igen. Dricker en massa vatten. Mår inte bra idag. Saker ska göras ändå. Nångång kanske det blir ett växthus, ett såntär som man kan vara i. Läsa en bok, pyssla och påta. Det skulle vara kul.

Dotra är sjuk på fjärde dagen. Hon har åkt på en jobbig influensa. Det sista hon behöver. Jobbigt för henne. Dock är det bara att ta hand om sig och vänta tills det ger med sig. Vad annat kan man göra.

Nu går jag ut igen.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hihi :)jag överlever nog även detta ska du se.. Man har ju blitt nalta seg me åren ;) höhö kram