fredag 17 juli 2009

Grillfesten

är hemma hos grannen rakt över oss. Nästa sommar är det vi som är värdar. Smet hem nu med korgen och stoppade in disken i maskinen och maten i kylen. Det är trevligt men... ja ja vet inte...jag är inte mycket för ytligt prat utan engagemang eller hur man ska säga. Eller så är det den hörande kulturen.. nej, jag tror inte det. Jagv vet inte riktigt vad det är.... Skit i det. hursomhelst, våra tallar skymmer kvällssolen till grannen. Nere hos oss är det underbar kvällssol. Jag ska gå opp igen till de andra. Stolarna jag har beställt har kommit. ska hämta dem till veckan. Längtar.....

Jag har äntligen lärt mig det här med bilder!!! via min mobil... som ni ser...
Nej, nu ska jag gå tillbaka.

Kram allihop!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Kul att dina efterlängtade stolar har kommit.
Din blogg är så fin med dessa fina bilder.