måndag 30 januari 2012

Gaaahhh! Vad arg jag blir....

Då jag pyntade för advent och jul lade jag undan fönsterlampan på ett fiffigt ställe där jag lätt skulle plocka fram den när det var så dags. Nu har jag letat och letat efter denna förbenade fönsterlampa som är fullständigt borttrollad för världen och mig. Så fiffigt då! Så fiffig man kan vara, va! Vi får treva oss fram i mörker tills den behagar dyka opp igen. Hur undviker jag att en sån här situation upprepar sig? Jag har tusen saker borta för att jag lagt dem på mina jäkla fiffiga ställen. Det ursnygga westerntränset, bilprylar, lampor, snapsbägare i läderfodral och en massa andra fina småprylar..

Till våren ska jag finkamma vartendaste utrymme här hemma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå! Kanske under kökssofflock?
Ja man glömmer så lätt om man tror sig veta vart.. Min knep är att om jag tar fram julsaker och då tar dom dit i julkartong o så när jul slutar så är de framme på samma gång. Då slipper man leta.....
Kram Siv

Destiny sa...

Tack för tipset! Jag ska göra så hädanefter....

Anonym sa...

Hohoho visst är det typiskt!! Gör som Siv, men lägger allt i ett skåp.