tisdag 3 januari 2012

Hu, körde nästan fast idag

Då jag skulle iväg till vårdcentralen. Iväg kom jag till slut! Jag har inflammation i armbågen, hälen och axeln. Sjukgymnastik, medicin och Hälinlägg, skor utan bakkappa. Lite svårt nu

Köpte kattmat så det finns härhemma. Imorgon åker jag till Malmö och hämtar Mojo! Hoppas vädret står mig bi. Hoppas det går bra att flyga med honom. Hoppas jag hittar mina jäkla stödstrumpor. Jag måste ha dem för det blir mycket sittande i två dagar. Det är skönt ha dem när man flyger. Nyårsafton blev fin med trevligt sällskap och väldigt god mat. Jag har inte resfeber,, mera ..som...oroa-sig-för-allt-som-kan-gå-fel-feber.. väskan får inte komma bort, v ägarna får inte snöa igen, ingen storm och bilen får inte gå sönder..Lilla mamman får inte krocka med sin bil...Nåväl, imorgon är en ny dag....bara att ta det som det kommer..

Inga kommentarer: