söndag 19 april 2009

Aha!

Det har varit rent dj-.. att koppla upp mig på 2G-3G från den här.
Bestämde mig för att kolla upp det lite.
Även om jag ingenting kan.
Och se där!

Det fanns redan jättebra uppkopplings...nånting så jag hade inte alls behövt ladda ner skräpet Telia Connect i min dator. Det programmet och det som redan fanns, drog inte jämt med varann utan ställde till med problem. Nu gjorde jag mig av med skräpet och se! Det funkar perfekt....

Det underlättar. Väldigt mycket.
En tidvinst på 5 till 45 minuter för varje gång man ska koppla upp.
Guvaskööööönt!

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Det var bra att du fick till strulet som du haft med datorn.
så då blev det okay med täckning i nästet då.Bara konstatera att det blev ingen flytt till Civiliserade trakter då.

Ulliz sa...

Älsk dä min kära x-tra mor ;-)
Joo jag skulle va nått högvilt!Kramen