onsdag 15 april 2009

Inre skärgårdsvy

har jag nu. Fast i mörker. Åsså glimrar det långt därborta på andra sidan vattnet./ isen. Jag har jobbat vid datorn alldeles för länge nu. För det glimrar vansinnigt vackert. Sådär som det gör när man kisar med ögonen. Det kallas överansträngning. Skulle jag tro.

Förberedde ett möte som blir imorgon. Pga datorproblem och sjabbel tidigare idag så tog det en evig tid att skriva ut min projektrapport. Datorerna var inte kompatibla med varandra så jag fick grejja en hel del innan de blev hej och du med varann. Nu hoppas jag det ska funka.

Härute har vi härliga trevliga 3G uppkopplingen. Kan man ha det häääär så ska det väl för fanken funka att uppgradera mastjäveln hemmavid!

Storebror G ser ärtor och morrhår. Han skrattar så gott åt fadäser och diverse galenskaper. Det smittar. Nu har det slutat och han ska i säng. Slitna mamman sitter med glasartad stirrig blick ner i sin lilla notebook. Nu ska jag rå om pojken. Nattinatti allihop!

1 kommentar:

norrskensflamman sa...

Bra att 3G funkar så bra i Piteå med omnejd!!!!!Tänk om jag hade så tur att du flyttade hit i stället för att bo i tjottahejti.Ja du jobbar å blir trött och sliten men ditt hjärta räcker till G,Till flisan och trötta mamman.Du är bara så bra.
Ha en bra dag i residensstaden.
Synd att du kör bussturen idag för eljest kunde du ha kommit hit.