söndag 12 april 2009

Apropå ingenting...

Det undgår nog ingen att här är det skralt i börsen för tillfället. För längesedan fick jag en urfin present av mamman och barnabarna. 4 lattemuggar från Höganäs saltglaserat. Jag gillar verkligen dem och den där webbutiken de hade. Just det. Hade.

En såndär härlig sida att gå in på medans jag väntade på bättre tider. Sen nångång så ska jag handla det och det. Lite i taget. Bara jag får råd. Sen. Åsså sög jag på den karamellen. Att nångång handla fyra muggar till. Så går bolaget i kk. Eller vad dom nu har gjort. Det finns iallafall inte mera. Det är jättebedrövligt. En epok, ett ursvenskt rejält hantverk går om intet. Bara borta. Och jag har INGET att se fram emot.....Gu, vad jag är glad åt att jag iallafall har de fyra jag har! (Jaa, jag vet. Prylar är bara prylar men ändå.)

2 kommentarer:

norrskensflamman sa...

Ta reda på mer om muggarna så kanske lillan min kan beställa dem
någonstans .Hon jobbar ju på en glasbutik oxå.
annandag påsk och kanonväder idag.
Många är säkert förtretade som inte kunde fara bort och vädret blir bra först idag.

Destiny sa...

Skulle vara toppen!